Lista przebojów, czyli quiz z piosenką w tle
Z pewnością śpiewacie z dziećmi wiele piosenek z pokazywaniem. Pod koniec semestru warto sprawdzić, jak dobrze je znają i przeprowadzić prosty quiz.
Nauczyciel pokazuje jedynie gesty z danej piosenki. Kto pierwszy zgadnie jaki to utwór?
Możemy podzielić klasę na drużyny, która grupa odgadnie pierwsza, śpiewa daną piosenkę.

A oto moja podstawowa "Lista przebojów":

  • Choć jestem mały jak palec
  • Kto stworzył mrugające gwiazdki?
  • Bóg kocha mnie takiego, jakim jestem
  • Czytaj Biblię, módl się co dzień 
  • Gdy na morzu wielka burza
  • Gdy Pan Jezus był malutki
  • Czy Wy wiecie, że jesteśmy świątynią?
  • Nie ma takiego jak Jezus
  • Taki duży, taki mały może świętym być
  • Cieszę się, Alleluja! Całym ciałem Panu chwałę oddać chcę

Komentarze

Popularne posty z tego bloga